Magyar Harcosok Clubja

Magyar Harcosok Clubja M-H-C

Tartalomjegyzék:
1) Általános tudnivalók
2) Erősítések, lökés általi fejlődés
3) Végleges fejlesztések


Gladiatus TITKOK 1.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Excel táblázatok:
Eszközök ára és értéke táblázat: Gladiatus.xlsx
Utoljára frissítve: 2008.08.25. 13óra
Elő és utó kombinációk: Gladiatus2.xlsx
Eszközök árainak viszonyulása: Gladiatus3.xlsx
Kalkulátorok: Gladiatus4.xlsx
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 0.4.0: index2.html > Elkészítés alatt!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1) Általános tudnivalók
Összesen nyolc tulajdonságot kell fejleszteni. Ezt megteheted gyakorlással vagy minél jobb eszközök vásárlásával.
A gyakorlás során a fejlesztések összege mindig arányosan többe kerül.
A boltokban az eszközök értéke mindig többe fog kerülni, fajtájától és szinttől függően.
A boltban megvásárolt fegyvert miután nem használod eladhatod a piacon, vagy visszaadhatod a boltosnak az eredeti ár negyedéért.
(Erre van kitalálva a harmadik számú fül, ahová bepakolhatsz, de nem kötelező oda rakni, bármelyik számú oldalra cuccolhatsz. )
A boltosnak visszaadott eszközöket, ha újra ki akarod venni akkor már NEM kell érte teljes árat fizetni, hanem csak a negyedét, amit neked is fizetett érte.


Tulajdonságok:

Erő: Az erő befolyásolja az okozott sebzés nagyságát.
Ezenkívül növeli magát a sebzést is, mégpedig úgy, hogy minden tízedik erő után rátesz egyet a sebzésre.
Ha ráviszed az egeret a sebzésre ott írja, hogy átmenő erő: +11 (nekem). Átmenő erő = Erő / 10
Képzettség: A képzettség növeli a találati esélyeidet a harcban
Fürgeség: A fürgeség növeli az esélyedet, hogy ne találjanak el harcban
Alkat: Amekkora az alkat, annyival növeli óránként az életerődet. (Enyém 153 most, ez percenként 2,5)
Az alkat növeli az elérhető életerő maximumát is. Dupláját teszi rá mindig. ( +306 nekem)
Karizma: Dupla támadást tesz számodra lehetővé, ha magasabb a karizmád, mint az ellenfeledé.
A dupla támadás még nem feltétlenül jelent dupla találatot is!
Életerő: Az életerő több részből tevődik össze.
Első tétel az alap: ez minél magasabb szintre jutsz, annál többet ad. ( A képletet még nem találtam ki)
Második tétel: az eszközökön keresztül is növelheted az életerőt
Harmadik tétel: lökés által is növelhető ideiglenesen ( erről írok majd még részletesen)
Negyedik tétel: az alkaton keresztül növelhető. Erről már írtam. (Alkat x 2)
Páncél: az eszközök által összegyűjtött páncél számít az alapnak, valamint lökés által szintén növelhető
A páncél nagysága sokat számít, mivel elnyeli az ellenfél sebzésének egy részét. Értelemszerűen minél több, annál nagyobb sebzést nyel el.
Leírom, hogy kell kiszámolni, ha érdekel valakit esetleg: (Az INT függvény az egészre kerekítést jelenti ) :
Minimum elnyelés = INT (páncél / 66) – INT [(páncél - 66) / 660 + 1]
Maximum elnyelés = INT (páncél / 66) + INT (páncél /660)
Sebzés: a sebzés is négy tételből tevődik össze
Első tétel az alap: ez a fegyvernek a tényleges sebzése (54-79 nekem)
Második tétel: az eszközök által összegyűjtött plusz sebzések száma (+44)
Harmadik tétel: az ármenő erő, amiről már írtam (erő /10)
Valamint a lökés általi ideiglenes tétel a negyedik, ha van ilyen.
Tulajdonságokhoz még:
Az 5 fő tulajdonságnak van egy alapja, ebből lehet kiszámítani a maximumot.(erő, képzettség, fürgeség, alkat, karizma)
Maximum tulajdonság = (Alap x 1,5 ) + Szint Példa: én 39-es szintű vagyok, az erőm alap 50. Tehát maximum = (50 x 1,5) + 39 => 114
Tényleges tulajdonság: az alap tulajdonságokhoz hozzáadódik az eszközökön összegyűlt tulajdonság
És ez nem lehet több, mint a maximum természetesen.
Tehát ha nekem az alap 50, eszközökön keresztül kapok +74-et, ezért összesen 124 lenne az erőm, de mivel 114 a maximum, így 114 az erőm. :(
Becsület:
A becsületnek a toplistában elfoglalt helyed szempontjából van csak jelentősége.
A kapott becsület mindig az expedíción és istállóban szerzett arany 10%-a.

2) Erősítések, lökés általi fejlődés

Elsőként az italokat írom le. Ezekkel a már említett 5 fő tulajdonság növelhető ideiglenesen:

Flaska: növeli a kívánt tulajdonságot 1 órán keresztül, abban az esetben is ad pluszt, ha már elérted a maximumot.
Használata: a karaktered képére kell ráhúznod

Ampulla:növeli a kívánt tulajdonságot 2 órán keresztül, abban az esetben is ad pluszt, ha már elérted a maximumot.
Használata: a karaktered képére kell ráhúznod

Flakon:növeli a kívánt tulajdonságot 4 órán keresztül, abban az esetben is ad pluszt, ha már elérted a maximumot.
Használata: a karaktered képére kell ráhúznod


Palack: növeli a kívánt tulajdonságot 8 órán keresztül, abban az esetben is ad pluszt, ha már elérted a maximumot.
Használata: a karaktered képére kell ráhúznod



Kis köszörűkő: növeli a sebzést 1 órán keresztül, csak a fegyvereken használható.
Használata: a fegyveredre kell ráhúznod

Bőrfoszlány: növeli a páncélt 1 órán keresztül (fegyver és ékszer kivételével mindenre használható)
Használata: az eszközre kell ráhúzni

Galagonya: növeli az életerőt 2 órán keresztül, abban az esetben is ad pluszt, ha már elérted a maximumot.
Használata: a karaktered képére kell ráhúznod

Tajgagyökér: növeli az életerőt 4 órán keresztül, abban az esetben is ad pluszt, ha már elérted a maximumot.
Használata: a karaktered képére kell ráhúznod

Ginko levelek: növeli az életerőt 8 órán keresztül, abban az esetben is ad pluszt, ha már elérted a maximumot.
Használata: a karaktered képére kell ráhúznod

Fontos!
Két teljesen egyforma erősítést nem használhatsz, mert ha ráhúzod akkor felülírja azt, amelyik már bent volt és így elveszik.
(Tehát például, ha bent van egy kék palackod, ami +1 erőt ad, és hátravan belőle mondjuk még 3 óra és ráhúzol a karakteredre egy másik kék palackot,
ami szintén +1 erőt ad, akkor csak 8órán keresztül fog adni erősítés, ami pedig bent volt 3 óra még az elveszik.)
Másik fontos!
Ha már bent van egy +5-öt adó italod például (mindegy, hogy milyen), akkor már nem tudsz betenni abból a tulajdonságra adóból kisebbet.
(Tehát ha van egy +3-as kék ampullád és egy +2-es kék flakonod, akkor mindenképpen a +2-est tedd be előbb, mert csak úgy tudod a +3-ast is betenni.)


Ide kapcsolódnak még a porok, amelyek a fejlesztések között találhatóak meg, de ideiglenes pluszt adnak csak:
Kék por, sárga por, zöld por, barna por, lila por:növeli a kívánt tulajdonságot 1 órán keresztül
Használata: rá kell húzni az egyik eszközre (a kék csak ékszereken használható)

Fontos!
Ha valamelyik tulajdonságod maximumon van, nem szabad használni, mert rá tudod húzni az eszközre, de nem nyersz vele semmit!

Az lökés általi erősítések speciális fajtája még:
Receptek: aktiválás esetén növeli az egyesület minden tagjának a tulajdonságát 1 órán keresztül.
Használata: az egyesület jogosult tagjai tudják aktiválni

A receptekre is igaz, amit az erősítéseknél már leírtam. Két egyforma receptet nem lehet betenni a könyvtárba, mert felülírja a régit és eltűnik az egyik!
A recept aktiválási árát az egyesületben lévő tagok száma (és a recept szintje) befolyásolja.
Minél többen vannak az egyesületben, értelemszerűen a recept aktiválási ára annál magasabb lesz!

3) Végleges fejlesztések
Púder: véglegesen növeli a tulajdonságokat. ( a kék csak ékszereken használható)
Használata: valamelyik eszközre kell ráhúzni (eszközönként csak egy használható)

Megjegyzés: a fürgeséget adó púder többszörösét éri, mint a többi, mert főként expedíción lehet csak hozzájutni

Köszörűkő: véglegesen növeli a sebzést ( csak fegyvereken használható)
Használata: a fegyverre kell ráhúzni

Védő felszerelés: véglegesen növeli a páncélt (fegyver és ékszer kivételével mindenre használható)
Használata: az eszközre kell ráhúzni

Tisztító szivacs: a végleges fejlesztések eltávolítására nyújt lehetőséget

Fontos!
A tisztító szivacsnak van egy maximális szintje, ami az eszközök szintjénél ha kisebb, akkor nem tudod használni!
(Tehát egy 10-es szintű eszközről nem tudod eltávolítani a fejlesztést egy olyan szivaccsal amin ez áll: az eszköz maximális szintje 5)
Ez a maximális szint pedig annyi, ahányas szintű maga a szivacs.
A tisztító szivacsot boltban csak rubinért tudod megvásárolni.
A piacon megvásárolt szivacsot NE add vissza a boltosnak, mert rubint nem kapsz érte, viszont ha újra ki akarnád venni, ahhoz már rubin kellene!
Használat után a szivacs és a tulajdonság is eltűnik, amit le akartál venni az eszközről!

Összegzés:
Az életerőt növelő erősítések a saját szintjük kétszeresét adják (Pl: egy 30-as szintű galagonya +60-al növeli az életerődet)

A páncélértéket növelő fejlesztések is a saját szintjük kétszeresét adják. (Pl: egy 30-as szintű védő felszerelés +60 páncélt ad)

A sebzést növelő fejlesztések 5 szintenként adnak egyel több sebzést. (Pl: 1-5-ig: +1sebzés; 6-10-ig: +2 sebzés; 11-15-ig: +3 sebzés;)
Viszont az ára nem ugyanannyi! Ha jól akarsz járni a boltban, akkor keresd az 1-es, 6-os, 11-es, 16-os, 21-es, 26-os, 31-es, 36-os, stb.. köszörűköveket! 1.szint 6.szint 11.szint 16.szint 21.szint 26.szint 31.szint 36.szint 41.szint 46.szint 51.szint 56.szint
Köszörűkő ára 66 970 2.408 4.224 6.351 8.750 11.392 14.256 17.327 20.591 24.038 27.658

61.szint 66.szint 71.szint 76.szint 81.szint 86.szint 91.szint 96.szint 101.szint
Köszörűkő ára 31.444 35.388


Az öt fő tulajdonságot növelő fejlesztések és erősítések +8,+8,+9 ritmusban növekednek:
(Az árak itt is szintenként változnak, úgyhogy érdemes odafigyelni, ha boltból vásárolsz!)

- 1.szinttől - 8. szintig > +1 tulajdonság
- 9.szinttől – 16.szintig > +2 tulajdonság
- 17.szinttől – 25.szintig > +3 tulajdonság
- 26.szinttől – 33.szintig > +4 tulajdonság
- 34.szinttől – 41.szintig > +5 tulajdonság
- 42.szinttől – 50.szintig > +6 tulajdonság
- 51.szinttől – 58.szintig > +7 tulajdonság
- 59.szinttől – 6x.szintig > +8 tulajdonság


1.szint 9.szint 17.szint 26.szint 34.szint 42.szint 51.szint 59.szint 67.szint
Púder 44 1.188 3.084 8.723 11.976 16.025 19.940 24.130
Flaska 14 1.875
Ampulla 17 458 1.190 2.250 6.181
Flakon 21 554 1.437 2.719 4.065 5.582
Palack 25 4.906 6.736 9.014



Ezeket a szinthatárokat érdemes figyelembe venni a recepteknél is, hogy az aktiválás kevesebbe kerüljön.
(Csak egy példa: egy 45-ös recept aktiválási költsége 3571 arany/fő, egy 50-es recepté 4902 arany/fő. És mindkettő +6 tulajdonságot ad)




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 3
Tegnapi: 1
Heti: 36
Havi: 81
Össz.: 34 319

Látogatottság növelés
Oldal: Gladiatus TITKOK
Magyar Harcosok Clubja - © 2008 - 2024 - magyarharcosokclubja.hupont.hu

A weblap a HuPont.hu weblapszerkesztő használatával született. Tessék, itt egy weblapszerkesztő.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »